شرکت حدیدگستران ثامن

طراحی سایت شرکتی شرکت حدیدگستران ثامن دارای پیچیدگی های زیادی است که باید با در نظر گرفتن آن ها اقدام به طراحی نمود، این پروژه یکی از تجربه های جذاب مجموعه طراحی بوده است.

حدیدگستران ثامن

تیر 1400

70 روز

دراین بخش مشخصات کلی از پروژه و ازهمه مهمتر وضیعت پروژه در دسترس است

کارفرما

حدیدگستران ثامن

صاحب امتیاز

حدیدگستران ثامن

تحویل

70 روز

فهرست کارهای انجام شده در پروژه:

طراحی قالب, تولیدمحتوای نمونه, طبقه بندی محتوا و محصولات, بهینه سازی سایت(سئو), خرید دامنه و هاست, گرقتن درگاه بانکی مستقیم

بیشتر بدانید

سایت شرکتی شرکت حدیدگستران ثامن پروژه دیگری که به درخواست شرکت حدیدگستران ثامن آماده و اجرا شده و هم اکنون می توانید پیش نمایش و جزییات آن را مشاهده کنید. این سایت با طراحی UI اختصاصی توسط مجموعه طراحی آماده و برروی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و فروشگاه ساز محبوب ووکامرس پیاده سازی گردیده است.

با توجه به تنوع زیادی که در حوزه شرکت ها وجود دارد و همچنین درخواست های زیادی که کاربران جهت طراحی و راه اندازی سایت شرکتی برای استخدام برگزاری مزایده و مناقصه برخط داشتند این پروژه با نهایت دقت و ظرافت طراحی و راه اندازی شده است و قابلیت ها و ساختار آن با توجه به این حوزه طراحی گردیده است.

طراحی سایت شرکتی با توجه به حساسیت بالا نیازمند بررسی دقیق و تعریف یک ساختار کاملا بهینه و استاندارد می باشد تا پروژه نهایی از لحاظ سرعت و امنیت در سطح بالایی قرار داشته و افراد و مشتریان بتوانند به راحتی و با خیال راحت از آن استفاده نمایند. به همین جهت مجموعه طراحی همواره سعی می کند تا با در نظر گرفتن نکات و مسائلی که در هر درخواست وجود دارد، پروژه نهایی را به بهترین شکل به مشتریان عزیز ارایه نماید.

یک پیشهاد ویژه!

اگه می خوای رویاهاتو رو به واقعیت تبدیل کنی همین حالا اقدام کن

کارفرما

حدیدگستران ثامن

صاحب امتیاز

حدیدگستران ثامن

تحویل

70 روز

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.

مشاوره رایگان – 91301505 021 داخلی 221

تصاویر پروژه

در زیر تصاویری از پروژه نهایی برای شما نمایش یافته است

فرم مشاوره رایگان

نام شماره تو بده ،درخواست مشاوره رایگان کن.

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم صدای مشتری